L’Associació d’Estudiants de la Rovira i Virgili (AERV-AJEC) informa de que en els darrers dies ha rebut diferents queixes per part de l’alumnat referents...

 L’Associació d’Estudiants de la Rovira i Virgili (AERV-AJEC) informa de que en els darrers dies ha rebut diferents queixes per part de l’alumnat referents a problemàtiques existents amb el servei d’automatrícula de la URV. En concret aquestos problemes existeixen en el procés d’automatriculació dels darrers estudiants que han de portar a terme la mateixa. Al programa electoral de les darreres eleccions al claustre, l’AERV duia un seguit de propostes que creia fonamentals, tan pels interessos dels estudiants com per la pròpia Universitat; entre les quals estava la millorar del sistema de matriculació online.

 

L’AERV creu que aquesta no és una bona manera de començar el curs. “La Universitat ha d’assegurar el bon funcionament del servei; perquè aquesta via és l’única possible per a formalitzar la matrícula; i donat que els estudiants paguen una taxa de matriculació que creiem excessiva, entenen que com a mínim, s’hauria de garantir el servei de tramitació en unes condicions òptimes”, han assegurat els representants dels estudiants. Per això, l’AERV farà arribar aquestes queixes a l’equip de govern de la universitat, per tal que siguin solucionades el més ràpidament possible.

Ens obliguen a molestar-te amb l'obvietat que aquest espai web utilitza cookies. Més informació

ACEPTAR